Växjö



När ni ser denna bilden förstår ni nog vart jag är.
Handledar kursen började halv 9 imorse. Mamma väkte mig runt 6 tiden. Kände mig som en levande zombie, som tur var spelade rix fm ovanligt bra låtar på vägen dit så somnade INTE. Fyfan denna kursen var nog den mest långtråkiga och onödigaste jag varit på. 3 och en halv timma.. Frida satt och suckade HÖGT och ljudligt, hahaha idiot. När den äääntligen var slut så åkte vi hem till Fridas lägenhet, satte upp hennes nya säng. Satt ute en stund i solen och kände värmen mot min kind lalalala. Seen åkte vi till världens godaste resturang, Akropolis. Den ligger vid stationen om någon av er käkat där, om inte ett MÅSTE om ni skulle råka befinna er i Växjö någongång.
Träffade Sebbe och strosade omkring på stan lite. När vi skulle gå hem hit igen, vad tror ni händer?
Jo himlen beslöt sig för att ÖPPNA sig och forsa allt vatten den har över oss. ( det ös regnade för er som inte fattade ) ;)  Till och med trosorna var blöta, kändes som att vi klivit ur duschen..
Nu sitter jag här och myser medans frida cyklade och handlade FETT till oss ikväll. En sallad också f-a-k-t-i-s-k-t, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0