one less lonely girl

gick upp på innebandymötet vid 6, kände mig mycket piggare. Jag vägrade vintern- snön och drog på mig mina converse och MC jackan. Lovely!!!!!
Mötet gick bra och som förväntat. Men nu är innebandyn finito och nu är det fotboll som gäller på heltid. ååh vad roligt det ska bli :D Att bara kunna koncentrera sig på den känns gott. Och nu kommer jag även ha mycket mer fritid. Innan hade jag ju träning varje dag. Nu blir det bara 3-4 gånger i veckan. Vilket gör att jag förhoppningsvis inte kommer känna mig så stressad över skolan, läxor,prov. Kommer också ha mer till över till mig själv och VÄNNER!
Nu ska jag bara titta igenom geografin en sista gång. Känns som att hela SP09A är stressade och oroliga över detta helvetes prov xd haha. Det får gå som det går helt enkelt.
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0