dagdrömmer

Sitter och dagdrömmer, lyssnar på MTV most played chart, är så långt ifrån vardagen. Mina drömmar och mål är det enda som cirkulerar i mitt huvud. Men nu kom mamma hem och jag kom tillbaka till verkligheten igen.. Ska ta mig en dusch och sen försöka koncentrera mig på skolböckerna, inte gått alltför bra hitills. När jag inte orkar mer ska jag gå ut och gå, solen skiner och himlen är blå. Bara måste njuta av det. Eller så sätter jag mig bara på altanen med min ipod och sover en stund. Vi får se.

PÄÄUUSS..


saknar min steph <3




bjuder på lite bilder sen insparken och vi 93:or började gymnasiet..


klara och jag, säääxigt som fan


vi och sara löfgren, grymt



redo för förnedring


..


hahaha jag och älskling.
Hur snygg är man efter man fått senap,ketchup,
vinäger,surströmming,hår,mjöl, gammal fil osv osv över sig? nä inte speciellt fräsh!


KB







Kommentarer
Postat av: Mathilda

Oj! Vad detta kändes längesen nu, haha =)

2010-03-09 @ 21:11:08
URL: http://tthisisreal.blogg.se/
Postat av: Lina

haha det var det :) men saker förändras tyvärr

2010-03-10 @ 20:58:04
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0