måndag+ lördagsbilder

har precis suttit i 2 timmar och skrivit anteckningar till geografin, känner mig nöjd och faktiskt glad. Har ju mina anledningar också iofs :) Är inte klar ännu men orkar inte skriva mer nu.. Kom precis på att jag har tyska läxa tills imorgon också.. suck!!! Och hur roligt är det för er att läsa om hur mycket plugg jag har?
Min katt har lagt sig på mina böcker så han vill väl att jag ska gå och äta, ta en paus. Har den lille jävlen nog rätt i! Är full med lufttryck och klimat i huvudet. Mamma har gjort pasta och fläskfile med någon god sås. Yeey! Efter jag ätit ska jag duscha och klockan 9 är det liverpool-wigan. Blir en tidig kväll idag, gick runt som en levande zombie i skolan. Gjorde även piff. Ibland blir jag rädd för oss två..
Vi hörs imorgon för ska stänga av datan nu. Längtar efter min säng!!!!
Känns som en helt vanlig måndag. Efter skolan gick jag en promenad med Nettan <3
Hoppas ni haft en bra start på veckan guys.
PUSS.

Lite bilder ifrån lördagskvällen, lånade av cristin :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0