gårdagen

godmorgon ;)
Sitter här i vardagsrummet och är nyss uppstigen ur sängen,haha kan man säga så? Anyway hade en helt okej kväll igår, själva festen var väl sådär. Dansade ingenting.. massa bråk och skit. Kan inte folk växa upp seriöst? 18 åringar som slåss minst 2 gånger, och gå på en person bara för att " han kollade snett på mig " Vad är det? Fan ha kul med dina vänner istället!!
Jaja förfesten var rolig iaf, tack till Sara och alla andra fina tjejer. :)
Kom hem runt halv 3 och la mig i sängen med kläderna på, dåå är man inte pigg.. hehe. Vaknade av att Frida ringde vid halv 12. Ska äta lite frukost nu, sen ner till mormor och äta lunch. Samling kvart i 4 och sedan är det dags för säsongens sista innebandy match.. känns både bra och dåligt. Skönt att det är hemmamatch.
Jag är grymt taggad!!!! Sista matchen, då är det inga spärrar, även om benen är sega så ska jag springa som en kanin, ett drag skott i krysset hade inte heller satt fel. Ska försöka få till allt detta på dagens match, men mest av allt hoppas jag att alla i laget ger allt idag. Och att vi spelar så som vi kan göra, för när vi är som bäst, då är vi riktigt bra..
Ha en bra dag!
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0