lina mitt i en svenska lektion

Sitter på Svenska lektionen, läser om noveller och antologi. Helt okej endå. Försov mig imorse, vaknade fem i 8, börjar kvart över. Stressade som fan, hann inte ens kissa. Så jag ser ut som ett ruckel idag men vem bryr sig?:) När jag kom till skolan var första lektionen inställd!! Jag dooog, haha så typiskt..
Slutar runt 2 idag och ska till tandläkaren 4. Hoppas på en sväng förbi Donken eller så ska jag ha mitt godis ifrån city gross. Tjockisen i mig talar ;) mamma skrattar åt mig..
Eve spelar fish world och jag försöker förstå symbolen i en poet text osv.. 80 minuters lektion idag. Sen är det lunch och korv står på dagens meny, hm inte okej idag.

Har precis lämnat in svenska uppsatsen och det känns förjävla bra! Träningen blev framflyttad ikväll till klockan 5, så den missar jag. Igår gjorde jag min sista innebandy träning på väldigt länge, känns både bra och dåligt. Nu blir det fotboll fullt ut, vill och kommer träna mer än jag någonsin gjort. och DET känns otroligt roligt!
Ha en bra dag så hörs vi ikväll.


snartsnartsnartsnart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0