I wanna be in your arms

haft en helt normal bra skol dag, min tandläkare slant med tången och det gjorde asont så jag bet henne i fingret mitt i alltihop.. hahahha så kan de gå ;)  Jag fick mitt älskade godis på city gross efteråt iaf!
Pratade med frida hela vägen hem i bilen, sas en del icke rumsrena saker ifrån henne, tur att mamma inte hörde.. haha ni som känner henne fattar vad jag menar. Annars så läs hennes gästbloggning ifrån förra veckan (?) så förstår ni vad jag menar. Imorgon är det FREDAG, och det är fredags mys om det så är det sista jag gör tralala! Skulle egentligen gått på världens bästa kajsa och maddes 17 års partey men träning osv och har ingen skjuts ut dit :( hoppas ni får en sjukt rolig kväll tjejer!
Nu börjar ögonen blinka så ska krypa ner. Simning imorn på idrotten, annars en lugn dag med 2 lektioner.

PÄÄUUSS.

här kommer lite dreggel bilder till er brudar där ute, enjoy!

en av dom = min framtida man!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0