underbart

Sitter här uppe i "min lilla lägenhet" och mår kanon bra! Träningen var väl inte jätte rolig, noll motivation idag. När jag kom hem så frågade jag hur matchen gick, mellan FRÖLUNDA- HV71. Hann bara se en period innan träningen började och jag motvilligt fick pallra mig upp till sporthallen. Pappa skrek jag jag klev in genom dörren " Lina vi krossade HV med 7-3 "  Jag slängde av mig ytterkläderna och gjorde den vanliga high five näven  med pappsen min :D Så sitter här nöööjd och glad, inte bara för att frölunda vann utan för att livet leker för tillfället! Sitter och tittar på Cougar Town och käkar pasta. Ska göra klart mina citat ifrån svenskan ikväll. Har nämligen sovmorgon imorgon och hur gött sitter det? GÖTT :D
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0