the worlds greatest



bilden väcker underbara minnen. Framförallt sommar med fina vänner <3

Nu ska jag ta itu med mina citat på riktigt, göra klart dem. Så att jag imorgon kan ta det lungt innan och efter träningen. Blir alltid att jag gör annat, klickar in på baraben.com och lite facebook m.m. Ni vet hur det blir? Men nuuu ska jag fanemej göra klart dom. Sket i snön och kylan idag på morgonen, drog på mig mina älskade, jag lovar, älskade converse och gick till skolan. Har inte frusit ett dugg idag och inte blivit blöt heller för den delen. SOLEN har lyst idag också, och mitt humör stiger diiirekt så fort solen skymtar fram. Konstigt egentligen hur jag kan bli såå glad av lite ljus? Men love thaa feeling babe.
Nähe som saaaagt svenska var det ja..
godnatt sexbombar!
pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0