stuck on repeat



fina minnen.

Båda proven idag gick helt okej, orkar inte lägga för mkt energi på de. Efter skolan gjorde jag och Eve lite hemliga grejer, lättnad känner vi nu! Min lilla fis :D  Efter det gick vi och fikade (mamma bjöd) sen hem till henne, hämta saker eftersom hon ska sova hos Jonte. Vi CYKLADE upp till sörgården, hör ni? Har inte cyklat på vet inte hur många veckor. Det är alltid ett rent nöje att cykla med henne och sitta därbak. Skrattar gör jag iaf!
Träningen började halv 6, känner mig lite "ur form" at the moment och vill komma igång igen. Äh det kommer bli bra detta. Snackat med jenny precis och imorgon ska vi umgås bara hon & jag, gilla!!

STEPHANIE OM DU LÄSER DETTA HÖR AV DIG!!!!!

Kommentarer
Postat av: stephanie ambjornson

va de om passet eller???

2010-03-11 @ 03:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0