skit träning

Träningen gick s-k-i-t, fyfan någon annan kass fotbollsspelare intog min kropp ikväll. INGENTING funkade..
Hatar såna träningar, ville bara dra något gammalt över mig xd Robi peppade mig iaf när jag sur som fn! Aldrig haft en bättre tränare. Inte nog med det, vi fick våra träningsställ/set idag och det var två tröjor som saknades, var försenade, självklart var en av dom min. gud vad dom nya ställen är snygga :D kommer bo i mitt! Rött och vitt eller blåvitt ska de va hörrni :)
Tog en lååång dusch, stod där tills pappa bad mig stänga av! Känner att provet imorn får bli som det blir..
Imorgon kommer dagen tillbringas med fisen och det ska bli skönt att umgås med honom :)
Måste plugga nu känner jag endå..
vi hörs imorgon!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0