outfits

Gokvääääll läsare :) Allt bra med er? Själv mår jag prima ballerina, precis som igår. Igår misshandlades en kompis kusin och idag blev min bästa vän ledsen pga en person som inte förtjänar det! LinaS du är bäst min fina.
Såna saker ska aldrig behöva hända, gör mig sjukt arg. Förstår inte hur vissa idioter tänker..
iallafall, sprang ungefär 7-8 km idag på träningen och mitt knä ville inte som jag, det går i perioder och idag var vi inte bästa vänner. Trots att det är rövjobbigt att springa intervaller så är det lite roligt men framförallt skönt nu efter. Min pappa snarkar på nedervåningen och jag har spotify på högsta volym! Smsar och har det MYSPYS helt enkelt ;) Sitter även och tittar på Wales-Sverige (fotboll). ÄLSKA FOTBOLL!
Imorgon är det torsdag, ska till tandläkaren runt 4. Hoppas jag snart få ta ut tåget jag har i käften (a)
PUSS.

Här kommer lite saker jag vill ha till våren, även snygga outfits. ENJOY



JAG SKAAAAAA HA DOM! hör ni det? SKA :D
Fullkomligt förälskad..






Kommentarer
Postat av: frida

hur hög är klacken?:DD

2010-03-04 @ 10:25:09
Postat av: Anonym

9 cm :D

2010-03-04 @ 10:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0