nyslingad

FÖRLÅT FÖRLÅT ;)
Min bror och syster är hemma som TAR min data ifrån mig. Iaf, igår var jag som sagt och slingade mitt hår om ni kommer ihåg? Hade tid klockan 3 och gissa när jag kom hem? Halv 7. Nog det drygaste jag varit med om. Men resultatet blev kanon och jag är nöjdare än jag trodde :) Ni får bilder lite senare idag, promise!
I måndags var jag med min gos, blev rätt sent för oss så båda var som zombies igår, iaf jag :)
Åt med H-E-L-A familjen igår kväll, vilket inte är vanligt nu förtiden när en bor i Skövde och en i Växjö. Bara lilla jag hemma.. Runt 9 tog jag och Frida en promenad, gick ner till mormor och morfar. Visade mitt nya hår för kvinnan i huset, tror inte morfar skulle sett om jag färgade håret grönt ens. Fick lite tillskott till resan också, iiiih tack så otroligt mkt :D:D Frida åker till Italien om 2 veckor och jag åker till Florida-Mexico om ömhh 7 månader.. haha! Efter vi pratat med dom äldre gick vi vidare till Hanna, vi satt nämligen några stolar bredvid varandra hos frisören igår. Pratade om allt mellan himmel och jord, vissa saker är för sjuka för att nämnas här ;) Börjar klockan tio så måste skynda mig lite. Idag ska jag ta det lungt och TRÄNA!!!!
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Hanna

loveu u sweetheart ♥♥♥♥

2010-03-31 @ 09:57:04
URL: http://kaapish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0