my life would suck without you

Ligger i soffan och tittar på MTV, tillbringat min eftermiddag med min Eve. Vi pluggade faktiskt, det brukar vi aldrig göra när vi ska "plugga" tillsammans. Tiden går och till slut ska någon av oss hem, knappt öppnat böckerna. Men vi klarar det endå, superwomens som vi är :D Pratade om massa stuff också, saker jag behövde få ur mig, du känner mig så jävla bra och väl, vi är så lika men endå så olika. Jag älskar dig bästa vän<3
Och jag ville döda henne idag, hon hade sina nya RÖDA fina gudomliga underbart vackra snygga converse på sig! För er som inte vet det älskar jag converse, i alla färger och former. Funderat länge på att köpa mig ett par röda, till våren får det bli.  Historia provet idag gick bra, jag är nöjd! Hoppas på ett bra resultat, annars blir jag fanemig besviken :P Ska springa upp till mitt rum rensa (?) och plocka bland alla mina kläder som inte befinner sig i garderoben för tillfället utan på golvet, som vanligt. hur lyckas jag? Mamma bara öppnar dörren, suckar och stänger igen. Vadååå? Jag är faktiskt tjej och har beslutsångest om vad jag ska ha på mig vissa dagar. Nu vet ni det ;) Det osar pyttipanna i hela huset och magen kurrar, mmmh.
PUSS.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0