måndag morgon

Godmorgon :)
Ni läste nog vad min syster skrev om helgen, vad vi gjorde osv. Skönt att komma hem igår, även om jag älskar Växjö. Kvällen tillbringades i TV soffan med hela familjen, wallander bla. Pratade med min fis som vanligt givetvis (a) Får ÄNTLIGEN träffa han idag, lina har saknat!!!
Har matte prov idag och någon frivillig som vill göra det åt mig eller trycka in liite mattekunskaper i mitt huvud? Ångest.. hatar matte och jag måste klara det =( Alla andra ämnen går ju awsome men just matte, naäe det går bara inte..  Ska trycka i mig lite frukost nu sen gå till skolan :)
Vi hörs senare idag! Hoppas ni är pigga och glada en måndag morgon?? hahaha.
Håll ut, bara en vecka kvar till lovet. Och för mig ser denna veckan/helgen ut att bli sjuuuukt BRA :D
PÄUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0