love is in the air

Skolan var okej, trots allt fredag så man står ut endå. Simning på idrotten och när vi tjejer sitter i ångbastun kommer Dino in och säger att brandlarmet går, så kom inte hem förens 3 typ. La mig i soffan och somnade. Varför blir man alltid så trött efter en bastu? Träningen ikväll var rolig och ser verkligen fram emot matchen på söndag. Tror jag ska få spela på min vänsterkant, hoppas det. Den positionen jag trivs med allra bäst och där kan jag göra det jag är bra på liksom..
Tillbringat kvällen med Frida & Sebbe, fått höra deras kärlek till varandra. Faktiskt så jävla gulligt att jag började lipa, jag veeeet.. haha men ni ska se dom tillsammans, hallelujah mitt systerhjärta blir glatt.
Sorry för käss uppdatering idag men som sagt inte hunnit. Nu ska Lina sova så skriver mer imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0