lördagens planer

godmorgon bloggen :)
Vaknade runt halv 11 och sängen var så varm och skön! Älskar att vakna upp en lördagsmorgon och veta att man har en bra dag framför sig. Mamma och pappa gick upp till team sportia åt mig och hämtade ut fotbollskläderna som förhoppningsvis är klara nu, annars blir jag sur!
Sitter här i soffan och kollar på MTV som vanligt. Såg precis på TV4.se att Willy åkte ut igår, YEEEES där åkte kylskåpet och det blir en danstävling igen.
Josse och Lina kommer runt 5 och hämtar upp mig. Vi ska ut till John igen :) Hoppas på en minst lika rolig helg som förra. Fram till det ska jag städa lite på mitt bombnedslag till rum och bara softilera!




thailand..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0