jenny+lina dag

Gick ut från skolan arg som en PMS kärring.. då vill ingen va nära mig. Fråga Eve hon vet.. haha förlåt min lilla loppa <3 För min mobil funkar INTE alls, den va fulladdad imorse och sen stängs den av helt plötsligt.
sammarbetar INTE! Behövde tex få tag på Jenny.. så istället fick jag vänta på henne i 45 min xd haha.. När vi väl möttes upp utanför pizzerian gick vi hem till mig. Jag lagade en DELIKAT måltid (falukorv&makaroner) eftersom hon va hunrig, vem blir förvånad? Mat är hennes liv..
Resten av dagen slappade vi bara, skrattade( så min rumpa skakade ) och hade hårmassage.
Mycket mysig och lugn dag med mitt äckel <3

Frölunda vann ikväll också, slutspels platsen säkrad, gott!
Imorgon är det fredags myyyyyyys om det så är det sista jag gööör. Baladalidilabaladiladali tjalalalaa.
Frida & Sebbe kommer imorgon!!!!! Det betyder ett stort leende på mina läppar :D
Nu är jag trött och inlägget blir osammanhängande och flummigt. Eller så är det mitt huvud som är det.
PUSS.


jag sov och jenny pillade.. HAHAHAH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0