Jag vill känna solens värme ..





jag vill stå där i vattnet igen, kära grekland..
Jag vill känna solens värme och kunna gå runt barfota i en sval klänning..
Jag är trött på snön vid det här laget, visst det har varit en kanon vinter!
Men nu när man knappt kan gå utanför dörren utan att halka eller bli dyblöt om fötterna..
Jag trivs inte i detta klimatet, aldrig gjort.. Mitt huvud och kropp vill och mår bäst utav varmare väder.
Kanske låter konstigt men så är det :)  Så därför välkomnar jag maj månad med öppna armar..
Ni som läst min blogg länge nu förstår nog att jag älskar att resa och vara utomlands, som det ser ut nu så får vi se i vilket land jag hamnar efter studenten..

Lyssnat på Jason Mraz hela morgonen, och halleluhja vad bra han är!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0