I met up with the king

engelska och jag är hungrig. Fick precis tillbaka en uppsats vi skrev förra veckan och jag fick VG :) göttgött.
Till lunch idag får i äggkaka och min mage pratar mer än läraren.. (HUNGRIG)
Idag ska jag plugga engelska eftersom vi har prov på onsdag. Klockan 6 är det innebandy möte. Snacka om kontraktet och nästa säsong.
Känner mig sådär sprallig och fan jävligt glad idag :D loooooooove the feeling!
Ikväll börjar äntligen allsvenskan och IFK har sin hemmapremiär idag.. ledsen i ögat att jag inte är där. Men men nästa match :) Fisen kommer hålla mig uppdaterad :*
Nu slutar vi, vi hörs efter skolan om datan vill sammarbeta med mig.
kisses.


världens bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0