hair issues..

tjenis penis, sitter på engelskan och har tråkigt. Har stooorstoooor beslutsångest, SÅHÄR STOR!!

Funderar nämligen om jag ska slinga mitt hår i lite olika färger, mörkblonda-ljusbruna osv.
Visst jag trivs i mitt blonda hår, men jag har varit blond HELA mitt liv, skulle vilja testa något nytt. " men du är ju så fin i blont lina " haha jaa men ingen har sett mig i någon annan färg heller ;) Man måste testa ibland! Och förra gången jag slingade det ljust så funderade jag på att göra detta, men feg som jag är bangade jag ur..
Och får en liten grå/mörkblond utväxt som jag hatar.. Så nu ska jag bara fjäska för mormor lite (a)
Snart är det lunch och jag jublar, mår illa. Idag efter skolan ska jag hem till min Nettan som är hemma ifrån halmstad. Ska bli skönt att se henne!

Här kommer två bilder på så som jag vill ha mitt hår!



lindablom.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0