friday




hej får börja med att gå ner på mina bara knän och be om förlåtelse för min dåliga uppdatering ;) haha..
Nä men min dator funkar INTE, den slutade vara min vän igår kväll och den hatar mig fortfarande.
Haft en bra vecka i skolan som gått såååå fort, SÅÅ fort. Redan fredag? Tydligen, I LIKE IT!
Idrott sista timman och spelade tennis, jag är sjukt dålig på det. Eller så spelade jag bara med såna som är bättre än mig, haha. Evelicious följde med mig hem efter skolan och vi är äntligen klara med historia uppsatsen. Känns BRA asså!! Så nu kan jag ägna mig åt roliga saker i helgen istället. Träning om 40 minuter, tror det är styrka-spänst idag. Mamma kom hem igårkväll och det var skönt o få en trygg och varm kram igen! Att hon hade shoppat till sig SJÄLV och inte till mig och frida var ju mindre skönt, men tycker om henne mest av allt endå..
Efter träningen ska jag hem till Hanna med mina bästa.
Hoppas ni jublar över att det är fredag :)
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0