Frida bloggar (again)

Tjaba tjena hallååååj :D

Frida här, ni vet Linas läckra syster (?) Ah ni vet ;)


Just nu sitter jag här på min vackra soffa på hemvägen i Växjö, med en fet finne rakt på kinden och hör hur en blondin vid namn Lina nynnar på något fult i badrummet. Hon smörjer in sig med salva som får hennes fiskfjäll en anning mjukare tills hon ska träffa en korkboll på måndagkväll! OBS! Jag kommer se till att NADA händer mellan them..för det är inte acceptabelt för min del:)



Igår så gjorde vi mest tråkiga grejjer på morgonen..satt på en bilskola och lyssnade på en gubbe med lite sned näsa i typ 4 timmar (och OMG, det var det tråkigaste i mitt liv hitills)), vi installerade en säng i min lägenhet-en sån där stor en så både jag o Mannen får lite mer plats än innan. Sen bar v ner gamla Bettan (den förrA sängen asså) och min sjuuuukt köörda hyresvärd var på oss som vanligt!! Mamma blev bitch efter att han gick över gränsen och ah, pappa blev förbannad i bilen senare och sa "Frida, om du nu flyttar ifrån det där skitstället om ett år eller kanske två, ah då ska jag fan be den där jävla bitterf*ttan Birger, din körda hyresvärd, att dra åt pip*pip*pip*pip*pip!!!". Ja, det var mååånga fula ord som yttrades påväg till resturang akropolis, men det är sant, vi är faktiskt en helt vanlig trevlig familj sådär men asså sånna där människor som min hyresvärd, sånna går vi inte särkilt bra ihop med. Jag ska säga exakt vad jag tycker om honom när jag flyttar här ifrån sen. Punkt.

Men vi åt gott, vi shoppade, vi mös, myste, mysade,,jag o Lina mös, myste, mysade ännu mer senare på kvällen med godis och outsiders. Vi har kollat på avsnitt som- "jag och min snopp", "tack vare tuttarna", "det nakna folket", "ponyplay, ett slags rollspel" och MYCKET mer. UNDERAAAART!!!

Vaknade upp vid fyra inatt av att jag låg upp&ner från sängen med chips på hela lilla magen och undrade vart fan jag höll hus? Kom då på att jag måste somnat när Lillan pillade mig så gött i håret igårkväll..

Lina är en ängel, glöm inte det fise :D

Nu babblar jag bara en massa skit, men tror Lina blir glad över att jag skrev ett totalt värdelöst och låååångt inlägg om precis, just det, NADA!!!

Ska duscha bort lite svett ur armhålan nu..tåget går om en timme back to Gislaved the City Of my Life (jag har påsklov lalallalaa)

Peace out people, hoppas ni mår bra :)

Puss i rumpan din från;;

FRIIIIIIIIDAAAAAAAA!!!!!!!

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0