fika på stan + lagfoto

Om ungefär 1 timma ska jag och Frida möta upp tjejerna på stan, vi ska fika och prata massa skit :D haha inte skit så men ni fattar nog vad jag menar?
Känns skönt att träffas allihopa igen, finns inga bättre än er! Det blir ju inte så ofta vi hinner umgås allihopa längre, olika klasser, frida bor i växjö och massa olika fritidssysselsättningar + pojkvänner. Men vi vet endå vart vi har varandra och deeeet tycker jag är så jävla skönt.
Ted Gärdestads - för kärlekens skull spelas på TV just nu och den låten gör mig sådär extra glad :)
Ska vara nere på fotbollen vid halv fem, idag är det lagfoto och saker till årets programblad ska fixas, känner inte för att le på ett kort idag men men. Ha en bra söndag tills vi hörs ikväll!
PÄUSS



en massa kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0