en fredag som denna

Heeeeeeellååå
Första inlägget för en fredag som denna, skolan gick snabbt idag. Har bara 3 lektioner på fredagar så helgen känns inte alls långt borta på torsdagskvällen. Efter skolan följde Jenny med mig hem, vi slappade, åt och kollade på film. Visar vilken i nästa inlägg istället :) Hämtade Fridas nya säng på Jysk sen var det dags för träning! Älskar fredags träningarna och även idag var den en fet tumme upp. Övade försvar,uppspel osv och det gillar jag, när jag får springa. .  Kom hem och fick TACOS! satt gööör bra ;)
Mamma sitter och pratar med Riccard (min storebror) i telefon och jag skrattar åt det!
Sitter i soffan och tittar på linköping-FRÖLUNDA, kan bara hoppas på en vinst så vi går vidare till semi.
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0