awsome lördag


mina darlings!<3

Goooodmorgon godmorgon, vaknade tidigt idag, folk smsade och frida-mormor-pappa ringde. Haha vad vill ni? Jag som är europas morgonpiggaste .-. Rullade nyss upp gardinen och solen skiner. Rätt härligt att vakna upp till endå. Ligger här i min varma sköna säng och är inte sugen på att kliva upp ur den heller. Idag ska jag som sagt plugga och vid 4 kommer Miranda som ska hålla mig sällskap!
Klockan 4 är det AIK-IFK GÖTEBORG!!!!!!!!!! Hoppas på en blåvit vinst.. för då kommer jag må ännu bättre och ha ännu roligare ikväll! Har inte bestämt mig för vad jag ska ha på mig än, har lite olika options.. Jaja det blir något snyggt iaf.
Nu ska jag gå ner och käka frukost.
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0