VINST!

VIIIIIIIIIIINST!!!!!

Trots en rätt dålig match ifrån våran sida så vann vi med 2-1. 2 mål av Moa och grattis Lina som fick matchens lirare idag! Känner mig rätt mörbultad och trött. En hel vecka med träning kommer sitta fint :) Man kan inte räkna med att ha snygga ben som fotbollsspelare. Satt och tänkte på det precis när jag kände världens bula på högra knät. Inte jätte mysigt.. blåmärken-dobb märken och lite halv stel blir man, hahah men vem fan bryr sig? inte jag iaf :D Inte tänkt o bli modell eller göra reklam för DOVE endå.. Ikväll ska jag göra absolut ingenting!
Har en påse chips som ser lockande ut och ett stort glas mjölk + nerbäddad i soffan så blir det kanon.

Min älskade vän Miranda, som nämnst många gånger i bloggen åkte till sitt kära London i förrgår. Vi ses i Juli igen och ha det så roligt i Hastings med. Shoppa och ta't lungt för mig också :)
hur jävla snygg är hon inte då??





Kommentarer
Postat av: Frida The Best

Den ballaste människan JAG känner iallafall :DD

2010-06-14 @ 12:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0