as long as you love me baby


Florida 08. <3

Det är sommarlov. Imorgon får jag sova hur länge jag vill. Och den känslan känns förjävla bra. Även om jag har ångest och vill att det ska gå sakta fram till vecka 26. Börjar nämligen jobba då, i sex hela veckor. Jaja det ska nog så smoooth. Tar min semester i Mexico sen istället ;) haha. Känner inte riktigt för att sova än. Sitter så obekvämt att min rumpa börjar kännas förjävla platt. Ska till Halmstad på torsdag, över en natt bara. Får ju passa på när jag är ledig. Har träning på fredag och på söndag är det match!! Äntligen :)

jag&frida fyller år snart med, nämligen 1 Juli, lägg det på minnet =D




Kommentarer
Postat av: stephanie

VIVA LA MEXICO BIIITCHES :LD:D::D:D:D:D:D:D :

2010-06-10 @ 17:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0