no more heroes

Now you don't wanna let go. And I don't wanna let you know, that there might be something real between us two..


Gokväll kära bloggläsare :) Brukar inte ha så här många som läser en måndag, trevligt! Träningen var blöt. Orkade tyvärr inte titta på B-laget som spelade efteråt, men verkade inte ha missat så mycket. Så mamma hämtade mig, stannade till vid innebandy mötet en stund. Men det var slut precis när jag kom typ. Jag saknar innebandyn något sjukt mycket! Längtar tills det sätter igång igen :) Jag behöver båda sporterna, det är bara så. För mig är det kärlek.
Imorgon, ja då får jag SOMMARLOV!!!! Beskriver känslan imorgon,kanske. Tror ni alla vet hur det känns endå :)

Funderar på att åka till Halmstad på fredag. Behövligt! Jag har en speciell känsla i kroppen, går inte o förklara, mer att den känns helt fantastisk. Trots att ingenting speciellt hänt direkt =)

GODNATT era snyggingar!


jag och mina brudar i vintras.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0