jävla solexem

Legat ute och solat i typ en timma nu. Och solen börjar ta rejält! Fräknarna ploppar upp. MEN jag är så jävla trög ibland.. sket i att smörja in mig "skulle bara sola en liten stund" men tro fan inte jag får mitt solexem över hela urringningen. Så har typ 10 små prickar där nu. DUMASS. Det är bara ibland jag får exemet, har väldigt känslig hy, tyvärr. Vid 4 är det balen ju men först ska jag och Frida ner till farmor och farfar, fika och umgås. Inte så ofta man hinner träffa dom nu förtiden, skola och träning tar väldigt mkt av min tid. Frida fönar håret och jag är klar. Blev jeans shorts, vitt linne och ljus rosa mc jacka, inget märkvärdigt så men endå snyggt.
Nähe nu ska jag se till att europas efterblivnaste människa blir klar någon gång!!!!
LATEEEERRRRR..


maaa girls!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0