första jobb dagen imorgon

Då var Frida hemma och det känns förjävla skönt. Slipper jag vara ensam på kvällarna osv.
Är riktigt trött, klockan är ställd på 05.45.. känns riktigt roligt, ni hör ironin va?
Men jag är ju trots allt superwoman så FAN vad bra det kommer gå första dagen på jööbbet :)
Nu ska jag packa fotbollsväskan för har samling vid 4 imorgon. Så har tagit ledigt en timma och farfar är så snäll så han kommer och hämtar mig. Skriver kanske imon kväll, beror på vilken tid jag kommer hem. Blir sent hur som helst.

Ni får ha en bra måndag snyggingar :) Och som sagt om ni undrar något så bara att slänga iväg en kommentar, ni är inga höjdare på att kommentera.. Bara du Mariana ;) haha!
PUSS.


.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0