skit match

Jag är sur och trött. Jävla skit match, uuuusch!! Bara att glömma så fort som möjligt..
Eftersom att jag inte är på världens bästa humör just nu ligger jag instängd på mitt rum :) Nog lika bra. Tar tyvärr ut min ilska på dom jag tycker om, not good. Ligger och tittar på Brasilien - Elfensbenskusten. HEJA BRAZIIIL !
Tja imorgon vet jag inte vad som händer riktigt, har träning vid 5 och efter det är det B-lags match. Gislaved - Anderstorp. Säger bara viiiiiilket derby, hoppas på en "het" match. Lite hetsigt måste det vara!

Har förflyttat mig till soffan där världens finaste syster sitter och tittar på Systrar i Jeans. ÄLSKAR dom filmerna, fast inget slår böckerna. Har läst alla böckerna minst 3 gånger var.. och det kommer bli fler :) Jag är en liten läsnörd faktiskt, en bra bok= fiiiint!

Nu ska jag slappa gärnet.






Kommentarer
Postat av: hanna

Du är bra & ge inte upp så lätt!

2010-06-21 @ 16:33:03
URL: http://kaapish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0