Växjö idag

Godmorgon på er :)
Vaknade av mig själv idag faktiskt, trots att vissa andra försökte med andra knep, haha vänta du bara!
Vet inte om jag ska följa med på Speedwayen ikväll, känner inte för det ett dugg. Så får ringa till mormor sen.
Följer med till Växjö istället, jag och mamma ska hämta Frida och alla hennes saker. Hon ska ju vara hemma HELA sommaren eftersom vi ska jobba. Så hon har en hel del att ta med hem, som inte hade gått att släpa med sig på tåget. Bland annat en massa kläder som är mina också. Vi har nämligen delat kläder nu sen.. ja vi föddes :) Fast nu förtiden är det skönt för jag har några plagg en vecka och hon den andra. Vi byter kläder när hon kommer hem på helgerna. haha aw sitter och tänker på när vi var små, jag hade alltid rött och hon blått. Trots att vi alltid varit olika så ville vi endå se ut som tvillingar, tyckte det var lite små coolt. Idag hade det aldrig gått att klä sig likadant. De som inte känner oss eller vet att vi är tvillingar hade nog skrattat, vi hade sett ut som "bästisar" som klär sig likadant, och det är rätt jävla töntigt ;) haha. För er som inte känner mig eller vet vem min syster är så är det hon som heter Frida! Got it? HÄÄRLIGT!

Sitter och tittar på MTV Music Awards och äter min orgasm yoggi. Får se vad det blir för kläder idag, alltid roligt att veta att man har något nytt o ta på sig.
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0