gooodniiiight

Nu är jag trött. Tillbringat hela kvällen framför datorn, inte haft något bättre för mig. Usch vad hemskt det låter. Men vädret är inte det bästa och varit för trött för att hitta på något. Det får bli imorgon istället :) Bara för att det är fredag behöver man inte vara ute eller träffa massa folk. Egentligen, vem är det som säger att man är tråkig bara för att man sitter inne en fredags kväll helt själv? Tror det där bara är i fjortisars ögon, såna "coola" typer. Inga typer för mig :) Tycker det kan vara jävligt skönt att dejta soffan och inte göra någonting alls, oftast väldigt mycket att göra på vardagarna att jag inte hinner koppla av. Oj där lät jag som 45.. men jag är rastlös av mig så vill oftast att det ska hända något. Är van vid att det alltid händer någonting, df är det skönt med en riktig slapp kväll =D.
Nog om det, nu ska jag sova eftersom ögonlocken snart klistras igen!
GODNATT :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0