I'm here to stay


älskade syster.. jag saknar dig!

Lina gick nyss hem efter att ha varit en runda på stan först och köpt student presenter. Och jag ska bara slappa ikväll! Imorgon är det en helt vanlig dag, skola och träning. Bara att träningen börjar vid 4 imon istället. FAN vad mitt liv är händelsefullt vissa dagar ;) haha.. Det är speedway ikväll men det regnar och är kallt, så jag kryper ner i soffan istället! Känns som ett bra val. Längtar tills på lördag, då blir det Göteborg(kärlek). Frida ska tävla (friidrott) och sen Liseberg på kvällen. SÅ ROLIGT SKA DET BLI :D


I've got this feeling we belong to the night
I'm rising up got my feet back on the ground again
I've got this feeling I could reach for the sky
I felt your touch and I wanna dance the night away
I'm here to stay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0