underbar dag

Hej bloggen :)
Efter jag hade ätit mötte jag upp jenny igen vid Ica. Köpte lite godis och gick förbi HC så hon fick köpa sin mjukglass. Såg riktigt gott ut. Har faktiskt inte ätit en enda mjukglass i år.. illa! Efter det gick vi och la oss i kvällsolen vid fontänen. Kände mig som ett litet barn på julafton. Låg och tittade upp i den klar blåa himlen och fick världens lyckorus. I sällskap med sin fina vän så blir det bara as bra :D Jag ska bo i ett land där det är SOL och aldrig snö. För då kommer jag va lycklig dygnet runt the rest of my life. Varför tror ni jag älskar Florida tex? ;) Har sovmorgon till 9 imorgon. Har bara matte sen får vi gå hem. Och runt 3 (?) är det STUDENT UTSLÄPPET. Gud vad jag är avundsjuk. Har precis avverkat mitt första år på gymnaiset men studenten är det man tänker på varje dag. Iaf jag. Så säger GRATTIS till alla 3 or som går ut och lycka till! Ha en jävligt härlig och bra dag imorgon. vet inte vad jag ska göra nu riktigt. Kanske något bra på TV? Får titta efter :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0