till mig ifrån jenny

kan sitta och skriva 5 meter lång text till men det är för långt för att läsa och jag hinner nog bli gråhårig by then buuuuut jag har en liten historia om oss. haha. Minns du när vi gick i sisådär 4an, 5an och juniorlaget hade lagt ner sitt lag och du började i vårat? Kom ihåg att jag spelade back den träningen och du va i de andra laget o spelade yttermittfältare. Vilket betyder att jag fick ta dig...Du va så himla snabb, dom där kvicka fötterna va svåra och hinna ikapp och inte bara det, din teknik och spelförmåga va så bra. Vanligtvis brukade jag klara mig bra på den kanten och gjorde bara några få misstag men nu, nu fick jag en jävel emot mig och vet du? jag avskydde dig. haha. jag ville aldrig mer ha dig där!!! men efter varje träning som gick så lärde vi känna varann och jag lärde känna de rediga rövhålet inom dig. Jag tackar mig själv faktiskt, att jag gav dig en chans även fast du förstörde för mig på fotbollsplanen. För nu du, nu älskar jag dig mer än ord kan förklara.


NAW JENNY DÅ! TACK SÅ HIMLA MYCKET BESTIE :) JAG ÄLSKAR DIG ENORMT + ATT JAG SKRATTAR SOM FAN JUST NU! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0