sur

Sur och ledsen ligger jag i min säng och skulle gärna vilja ligga här hela dagen. Men självklart går inte det.. Vid 4 är det balen i stan, som jag längtat! Hoppas på riktigt fina klänningar, som alla år. Jag vill träna med världens bästa lag, men får vänta tills imorgon. På tisdag är det SOMMARLOV. Ska jobba i 6 veckor så kommer inte få så mycket till sommarlov i år antar jag. Så jag får ta tillvara på helgerna så gott det går. Stockholm en helg, Frida ska vara med på DN galan. Danmark-Skagen en helg med favoriterna. Kan nog bli en rätt jävla bra sommar endå :) Men det viktigaste av allt är att min fina bästa Stephanie kommer "hem" och hälsar på oss. Bara 5 månader kvar nu.
Ha en bra dag. Sorry för halv surt inlägg men till och med jag måste få vara arg,ledsen ibland? TACK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0