student idag

Godmorgon!
Jag tog min egna lilla sovmorgon idag. Hade bara matte där vi inte gör något vettigt alls. har redan fått betyget. Vaknade för ett litet tag sedan och ligger i sängen och myser. Funderar på om jag ska ut och lägga mig i solen eller inte. Det första får det nog bli endå, passa på så länge solen och värmen är kvar. Min kära storebror kom hem igår kväll och stannar tills på lördag, tror jag. Härligt!
Vid 3 är det student och fifan vad avundsjuk jag kommer vara.. men ska bli roligt och se alla glada studenter :) Ska upp med Mirran och Jessi. Har även köpt rosor och ska bara skriva grattis kort. Känner för att ta på mig klänning idag, näh nu vet jag exakt vad jag ska ha på mig! Ni får kanske bild senare idag.
Vid lunch ska jag Riccard och Sabina äta nere hos pappa. Ska även förbi Mimmi ikväll som har student fest.
Ha en bra dag!


Om exakt 2 år står jag själv där.. längtan är enooorm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0