Stephies new haircut




min bästa vän som var med i en hair show igår och hon blev stylad och klippt av någon känd frisör, Rafe.
Stolt över dig :) Och det blev as snyggt!


Idag öser regnet ner och det är lite små kallt. Men annars är allt super bra! Träning vid 5, som jag längtat! Vi hade uppehåll denna helgen pga av studenten och balen. Min mamma frågade nyss hur det känns att gå ut ettan. " så jävla bra" fick hon till svar :D Imorgon är det bara avslutning som gäller. Sitta i klassrummet en stund sen lyssna på världens bästa esteter. Nu ska jag äta så jag är fit for fight för träning. Kommer hem lite senare ikväll eftersom vårat B-lag spelar match ikväll, så självklart ska jag kika på den matchen. Min mamma är så snäll o kör mig idag, love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0