stekande sol

Ni får ursäkta men det blir dålig uppdatering nu ett bra tag, börjar nämligen jobba imorgon och 6 veckor framåt. Jobbar mellan 7-4 så på dagarna kommer det vara dött här på bloggen. Ska försöka så mycket jag kan, men kan inte lova att jag kommer vara jätte aktiv! Det är faktiskt sommar och jävligt fint väder :) Jaah ni fattar nog..

Har varit i stugan hela dagen, det är riktigt fint väder ute. Så självklart låg jag nere på bryggan vid sjön och solade. Farmor och farfar kom förbi en sväng så vi fikade osv. Har precis kollat på England-Tyskland.. varför i helvete har det inte införskaffats målkameror i fotbollen? I hockeyn är det en självklarhet och det kan avgöra en hel match. Lampards (england) mål var flera decimeter innanför mållinjen.. inget att snacka om! linjedomaren vart fan gick du runt och tänkte på?? jaja fotboll är alltid fotboll..

Sitter på min säng och är faktiskt lite brun, eller ska fråga Frida sen som inte sett mig på några dagar. Hon har varit i Kalmar över midsommar och firat med henne baaaabbbbe. Saknar henne faktiskt.. haha fråga mig om 4-5 veckor så får ni nog ett annat svar ;)

Känner mig inte jätte fräsh efter en hel dag i stekande sol så ska hoppa in i duschen nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0