"stek" dag

Hej på er i solen :)
Har legat ute sedan klockan ett och solat, lite brunare har jag väl blivit. Bränt mig  i ansiktet, hoppas inte jag ser ut som en tomat senare. Äh! Träningen var varm men riktigt rolig. Älskar jobbiga morgonpass, fler sånt Robi!
Ska titta på herrlaget vid 7, Fanny kommer runt halv. Längesen jag träffade henne nu så ska bli kul att hon följer med. Nu orkar jag inte ligga i solen mer så har gått in, ska duscha och sen klä på mig. Hade ju inte tänkt o kolla på fotboll i bikini direkt ;) Nu längtar jag till kvartsfinalerna börjar i VM, då är det riktigt bra matcher och det händer lite. Tycker gruppspels matcherna är rätt sega faktiskt. Men fotboll är alltid fotboll, can't live without it.



älskade Ryttarvallen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0