sommarkväll

Känner nästan för att ta en löprunda nu, men det hinner jag inte. Träning imorgon och på torsdag, då blir det fys + styrka. Frida och Pappa är i Värnamo för min älsklings fis är hos veterinären.. så nu ligger han nedsövd medans frida och pappa är och shoppar lite smått, gilla :) Hoppas fisen mår bra när han kommer hem, lär ju vara rätt borta.
Hoppas frida kommer hem snart, för bussen ut till Sofies stuga går vid kvart över 5! Ikväll ska vi grilla, fiska, åka båt och sånt som hör till :) Älskar såna kvällar med gamla vänner, för det är dom verkligen! Gått med Sofie o Jessi sedan lekis upp till 9:an. Hur stod jag ut? hahah ne brudar ni är fan bland som bästa jag vet! Hoppas på en riktigt rolig sommarkväll. För sommarkänslan är på topp just nu! Och det betyder att eran Lina är happyface.

Sitter och tittar på fotboll.. men nu måste jag snabba mig. Vi ska till Apoteket innan bussen osv.
Ha en bra kväll, det ska jag ha :)



Jessi och jag för måånga år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0