så jävla glad

Halihalåååå eller :)
FAAAN va skönt.. vi låg under med 2-0 och när det var ungefär en kvart kvar vände vi och gjorde 2-2. Snyggt Mimmi :) Kändes nästan som en seger, så skön avslutning för ni går vi på semester. Träningarna börjar om 3 veckor igen! Längtar redan.. Men kan nog behövas lite ledighet och egen träning.

Det var riktigt jobbigt på jobbet idag, gaah är helt slut! Lär bli ännu mer imon när hetsiga Lotta är tillbaka. Hon jag jobbar med är verkligen super stirrig och allt går i 110 hela tiden. ANDAS KVINNA..

Vet ni? Imorgon fyller jag år (a) hela 17 år. Även fast jag känner mig lite äldre, ett år till körkortet och krogen. Hell yeah!!! Så imon kväll blir det lite "kalas" för den lilla släkten jag har. Mormor,morfar,farmor,farfar,farbror+fru och 2 kusiner. Men dom sistnämnda bor i Växjö och Göteborg så dom kommer inte. Vet faktiskt redan det mesta jag ska få, ni får säkert se imon kväll om jag orkaaaar. Ska äta massa tårta o grejer, trots allt bara en gång om året man fyller år.. fan braaaaa Lina smart sagt. Ibland är jag riktigt trög :D haha..

Ligger i min säng nu och känner mig sådär bubblig, vill bara asgarva högt ut men då hade nog min kära familj skickat in mig på psyket ;) nej då dom vet att jag kan få mina anfall ibland! Som när jag ligger själv i sängen, så tänker jag på något as roligt (enligt mig själv då) så börjar jag plöstligt ASGARVA.. haha sån är jag!

Ska upp runt halv 6, hoppas jag får något grattis iaf av er imon iaf. Vore ju gulligt :)
Imon är jag hela ett år äldre, wooow!
PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0