promenad i solen

Ligger ute och stekeeer gärnet! Har lagat lunch till mig och Frida med. Vi ska snart gå ut med Zorro en runda. Åååh jag vill bada! Sola bada ute och grilla britney spears har rakat sin frilla.. Men det är lite för kallt i vattnet och idag har jag inte tid. Träning vid 5 och ikväll åker vi till Halmstad. Kommer hem på fredag runt lunch :) Imorgon ska vi shoppa, eller ja Frida iaf. Jag ska leta efter en bikini, ett måste nu. Hoppas det är lika fint väder imorgon! Finns inget bättre än att vara i Tylösand en varm sommardag. Nu ska jag dra på mig jeans shorts och en t-shirt, sen blir det promenad i solen. Kanske gå förbi och köpa en glass också?
Ha en fin dag i solen :)



bikbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0