ont i fötterna ohyes

Hey youu!
Allt bra med er? Ligger här i soffan och mina fötter värker. Fiifan gått runt i 9 timmar idag i hela fabriken!! Aldrig att jag trodde det skulle vara så slitande att jobba xd längtar ju till skolan nästan. Att jobba på fabrik är ju inget man satsar på som yrke precis.. inget för mig men det funkar väl. Herregud vad negativ jag låter (a) Jaja. Funderar på att springa ner till kylskåpet och ta mig ngt att tugga på, mina fingrar kanske "råkar" slinka in i godisskåpet med..
Pratade precis med min bästa vän, Eve jag saknar dig! Vi ses på fredag, äntligen!!
Ett steg närmare helgen och Göteborg :) lateeeerrrr

Den 28 oktober ligger jag här..




Kommentarer
Postat av: stephanie ambjornson

Lina! jag behover dig sa javla mycket just nu. Saknar dig som fan! <3

2010-06-29 @ 19:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0