lina+lina dag

Morning :)

Var nyss ute på en morgon promenad med Zorro, tänkte skriva " prommis " men hur kärring aktigt låter inte det? haha. Fattas bara ett " glas rött vin att smutta på i soffan framför så ska det låta " då är du garanterat stämplad som en kärring ;) Sitter vid köksbordet, jag bloggar och Frida målar naglarna. Vi ska strax göra lunch sen ska jag umgås med Lina innan träningen. Tror vi ska förbi ICA och hyra en twilight, hon var sugen på att se den eftersom hon aldrig gjort det.. Snacka om att hon kommer dregla. Självklart tycker jag twilight är bra men jag är inget större fan endå faktiskt. Inte så att jag sitter och skriker eller svimmar, som vissa andra ;)
Vi hörs senare ikväll!
PUSS.



min fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0