I will surviiivee


danmark


Hej hej :) Var uppe på biblioteket innan idag och lånade ett par böcker som verkar kanon! Så en av dom får följa med mig på bussen imorgon, ska till tandläkaren. Men förhoppningsvis tar besöket väldigt snabbt, det vanliga, man lägger sig i stolen, gapar, dom tittar lite, " ser jätte fint ut " sen får man gå. Känns så sjukt ovärt att sitta på bussen i en hel timma för ett 5 min besök. Men men I will surviiiiiiveee yeaaah :)
Träning vid 5 och den gick inte alls bra, känns att det var match igår..
Efter det kollade jag på B-lags matchen, 1-1 blev den. Helt okej match, men dom kan bättre. Borde vunnit! Bara köra på nästa match :D Fick äntligen träffa mina älsklingar jasse och josse!!!!<3

Nu ska jag sova, rätt jävla trött :) Höööörs imon!

Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0