hyper!!!!!!

står i köket och lagar korv och spagetti till mig själv. Är hemma själv tills imorgon. Och mår underbart jävla bra! Idag har varit en sån dag, en "PMS" dag. Har haft sjuka humörsvägningar xd förlåt frida, jag älskar dig.
Så nu under kvällen har det tydligen vänt för mitt humör gick upp till topp! Trots att jag bara har texas att prata med och jag står och lagar korv och spagetti så är livet rätt jävla underbart endå. Det gäller att tänka positivt mina kära vänner.. Står och ler åt ingenting i princip. Tycker att det ska bli himmelskt gott att äta korv. Tycker det ska bli roligt att jobba 6 veckor i sommar. Kalla mig idiot. När jag är på såhär bra humör tycker jag att allt är helt jävla fantastiskt. Svär gör jag också en del. Nu ska jag kila in i köket så att mina korvar inte blir negrar, vore ju inte gött asså. Imorgon är det träning!!!!!!!!! PUSS till alla er GLADA och POSITIVA som orkar klicka in på min fantastiskt grymma blogg och läsa om vad just jag har för mig. TACK <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0