hemma :)

Heeeej :D
Saknat mig? Haha tveksamt om jag får säga det själv. Gjorde inte speciellt mycket i Halmstad, gick på stan och shoppade lite. Ni får bilder lite senare på " det nya i garderoben". Men nöjd över köpen är jag :) Segt på tåget/bussen hem men med musik i öronen så går det fint. Har träning vid 5 och tänkte umgås med mina föräldrar ikväll. Skulle egentligen följt med till stugan imorgon men vi får se om jag känner för det imorgon.
Ni får lite bilder ifrån min lilla mini tripp :)





Såhär lockigt kan mitt hår bli ibland. Mitt självfall är väldigt varierande och mitt hår ser aldrig likadant ut. Det beror på hur jag gör efter duschen. Men regn + att låta det självtorka, då blir det så som bilden nedanför :)




igår kväll gick jag en sväng ner till stranden som var jävligt livlig och fullt med folk ;)






det var jag och denna papperskorgen..


emh ja!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0